KENAPE???
zatie owg trakhir tao tntg nieyh???knape??
"knpe ko trlalu kejam kat ak smpai mcm nieyh??"
da laa...zatie x kn mengharap kan kmOo...!!
zatie akn angap kmOo kwn zatie smpai ble2!!!
x de kate2 yg wat kmOo pk sye syg kmOo lg!!xade!!
zatie da pnat than smue nieyh...x sngop da...
hurmm.. :(
tbe2 trpk mao jmpe adik gemok nieyh!!
mish sngat2 kat ea...
last knangan kat TAMPIN!!
syg adik gemok nieyh sjer!!
NIEYH GEMOK ADIK KWN SYE!!
RINDU EAA..
ZATIE CKOP SAMPAI SNIE SAHAJE!!JGAN PK DYE LBIH DRI E2..
SBAB DYE ADE YG LG BGOS DRY KMOO!!
CUKOPPPPP!!!!!!!
zatie syg dak nieyh!!
syg lorh...!!
pk kn dye jer...
bia kn owg tu gan hdop ea..
kmOo jgn pduli ea ag..
ingat tu NURIZZATI!!!
hahaha :)
hobi dyer kn??
:)
miss you!!
:D
tkot kerh??
syer garang kn??
like it so much!!!
memory with boyboy!!
ILOVEYOUSOMUCH!!IMISSYOUSOMUCH!!
:D


















No comments:
Post a Comment