bosan2!!! makan cnflakes n biskot ap x tao nad bagi keras!!!
sekarang nieyh zatie rndu kat mama zatie!!mama nk balik!!love u mama!!
zatie syg sngat2 kat mama.. name mama zatie dama asmah binti muhammed daud..mama zatie minx maap n minx ampon sngat2 kat mama zatie bnyak wat slah kat mama...zatie syg mama sngat2!!!!missyou mama!!! huhu.
nieyh adik zatie yang nakal!!!! zatie rndu sngat2 kat ea...rndu mao gdoh dgan ea ag!!
nieyh adik num 2!!dia degil laa nakal pon ade jgk dye nieyh!!huhu..tpy nakal2 ea pon kaka zatie rindu kat ea sngat2!!miss you lorh adik oitt!!
nieyh adik debab zatie dgan mama!!! dye nieyh debab sanat2 lorh!! syang sanat2 kat ea...
adik debab zatie nieyh rajin sngat2 ea















No comments:
Post a Comment